Ny röd kamera

Andersson kamera från Siba.se med 12,5X optisk zoom.
 
Det fick bli en ny kamera igår eftersom min gamla digitalkamera inte ville starta. Jag vill ha en kamera med lite zoomnings kapacitet då det annars inte knappt går att se vad det är på bilderna då man är utomhus och fotograferar t.ex på djurparker osv. Nu fick det bli lite färg på kameran som går i en härligt röd nyans. Härligt! :) Jag vet inte vad det är för kvalitét på Anderssons kameror så detta var en chansning men jag var inte beredd att lägga ut några större summor på en kamera så denna passade mig perfekt. Den finns i svart också men jag är så glad att jag bestämde mig för den röda. Så fin! Vi får se om bloggbilderna också kan tänkas bli ännu bättre nu framöver ;)
 
 
Caroline:

ooo så röd och fin. Hoppas det blir kanonbilder. Själv kör jag med systemkamera och är mer än nöjd!

Kommentera inlägget här: