Mamman och sonen var på MacDonald´s

Vi tog en tur till MacDonald´s där jag åt lunch/middag och oj så gott det var. Har inte ätit hamburgare och pommes på år och dar så jag var verkligen sugen på ett riktigt supermeal med cola. Ville fick sitta i knäet och äta ersättning i vagnen och sen tog jag en röd ballong till honom och satte på vagnen när vi skulle därifrån. Han tittade storögt på ballongen och undrade vad det var för konstigt. -"Ballong" sa jag till svar :) Sen blev jag supernojjig när jag började tänka vad hemskt det skulle va om den smällde på bussen men som tur var hände inte det. Ballongen ser fortfarande fin ut :)

Ha en mysig torsdagskväll på er!
Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Kikar in för att önska dig en skön kväll och en bra start på nästa vecka.
Kram
Ps. Du är förresten veckans bloggtips hos mig!

✫ Fru Eriksson:

Så mysigt & gottit :)
Ha en fin dag!

Kommentera inlägget här: