En snabbis promenad till stan

Det var länge sedan man hade handväska med sig då jag har allt annars i skötväskan som hänger på vagnen. Vantarna är från 0 år och är fodrade med mjukt fleece och kostar 49 kronor på Åhléns och finns i färgerna svart, blått, rött och lila. 
 
Idag har jag för första gången gått till stan alldeles själv utan Ville. Jag fick barnvakt en liten stund idag av bebis mormor och då passade jag på att promenera fram och tillbaka till stan. Jag kollade på julklappar till Ville men köpte ingenting ännu då jag vill fundera lite till. Det blev ett par nya vantar till honom att ha nu då de andra som han har är för kalla att ha på sig. Hoppas att inte dessa åker av så lätt för de andra som han haft lyckas han få av sig hela tiden.
 
Nu är det dax för middag!
 
 
Jeanette:

Känns lite tråkigt att man bara använder skötväskan men det är ju onödigt att ha två väskor med sig! Men får bli handväska ikväll när jag ska iväg en runda själv :)

Kommentera inlägget här: