Smörgåstårtor beställda och fika igår


Igår blev det finka med bästa kompisen på Waynes coffee. De har de där goda toastsen som ni kan se på bilden. Till det serveras sallad och så köpte jag e päronmust till det och en havreboll till efterätt :D

Päronmust istället för äpplemust för ovanlighetens skull.

MUMS!!

Havreboll som rekommenderas vid ert nästa besök hos Wayne.

Idag beställde jag smörgåstårtor till helgens fika här hemma! Det blev en med räkor och lax och en med rostbiff, mums mums! Jag ringde runt till flera ställen innan jag besämde mig. På vissa ställen var de alldeles för dyra och jag vill heller inte ha för små bitar/person.

Om en timma blir det Familjen annorlunda på tv! So long!
inspireme ❀:

Den där toasten ser inte dum ut! Yummy :)

Amanda:

Mums, den där lunchen såg jättegod ut! =)

Camilla:

Jag har aldrig fikat på Waynes, får ta och göra det någon dag, om det nu finns någon här i Linköping... Men det borde det ju finnas, man blir bra bortskämd när man bor i Stockholm, allt finns ju där. ;)

Btw, jag har läst att Starbucks ska öppna fik på Malmö C och Göteborg C, hoppas de öppnar något i Stockholm snart så det inte bara finns på Arlanda.

Mia ☆:

Ajajaj, nu blev jag galet sugen på havrebollar! Jag som försöker hålla mig ifrån sötsakerna ett tag =)

Kommentera inlägget här: