Min julmarknadsturnering del 3 Mariefred

Den tredje julmarknaden som jag besökte nu i helgen var julmarknaden i Mariefred! :) Där var det himlans mysigt att gå runt och strosa och Mariefred är verkligen en pärla vid Mälaren.

Julmarkanden var på torget i Mariefred.

Massor med tomtar

Fin dörrkrans. Jag har fått en likande jättefin i present så den pryder ytterdörren nu :)

Åh tulpaner! :)


Fina ting utanför i affär i staden

Vad jag köpte. Ett kanderat äpple och en must från Stallarholmen som jag har druckit idag och den var jättegod men det var ovanligt att den var kolsyrad. Men god ändå fast jag föredrar äppelmust utan kolsyra.

Vad var bäst?
Mysig stämning! Supertrevligt sällskap följde med! :)


Vad var sämst?
Hallå där var var de brända mandlarna? En julmarknad utan dem är inte bra alls. Hade velat se fler knallar! :)



Anna:

Brända mandlar är ju jul så ja de måste finnas=)

Kommentera inlägget här: