Söta smultron


Det har kommit flera smultron på min smultronplanta i Herbs-lådan så jag har verkligen fått valuta för pengarna då jag inte ens trodde att det skulle komma upp några smultron på plantan när jag köpte den. Jag åt upp det största smultronet som ses på bilden nyligen och oj vad gott det var! Smultron = sommar! Jag har köpt tre smultronplantor till som jag ska plantera i en stor kruka så fort jag orkar (läs till helgen).

Ha en mysig torsdagskväll på er!

Jenlen:

Va roligt mmm de är ju så gott!

lolla:

men vad kul att din planta fått bär och visst äe det gott!?

jag har också några plantor här hemma mot lekstugeväggen.

ha en fin dag kram

lolla

Nova:

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommentera inlägget här: