Pysselprojektet är klart



Igår hade jag en riktigt pysslig söndag då jag dekorerade lådan ovan. Jag ska förvara mina nagellack i lådan som egentligen är ett tittskåp men glasskivan ska jag ha som lock över nagellacken. Jag har de i två små plastbackar just nu men eftersom jag har så många lack (och fler kommer det ju bli) så får det plats med de lack jag har och några till i den här lådan tänkte jag. Jag har ett klippark i botten med rosor på och utsidan av lådan målade jag med ljuslila allmogefärg. Sen blev det vitt inuti lådan och sen dekorerades den med fyra fina klistermärken som jag köpte hos Panduro hobbys rea för länge sen. Eftersom jag tycker det är så fint med vit spets så fick det bli det runt om lådan och den spets jag hade kvar räckte lyckligtvis precis till lådan. Jag har en till idé på gång och den spar jag till nästa söndag. Nu blir det en kvällslångpromenad. 

 

 
cecce:

Gud så fin!! Vad duktig du är:-)!!



Kram

Mia:

Gu va fint!! Du är riktigt fyndig. Va roligt att ha en hobby som blir så fint. Kram

Eleonore:

ÅH vilken fin låda det blev! Kul när man får göra det precis som man själv vill ha det :)

Pernilla:

Gör så =)

Amanda:

Så fint det blev! =)

felicia:

vilken fin blogg!



jag är med i en sångtävling,en dröm! Jag skulle bli så otroligt glad om du tog dig några sekunder tryckte på länken och sen på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så väldigt glad om du skrammlade ihop lite röster till mig!

PUSS

lolla:

men vilken kanonsnygg låda

skulle passa perfekt hemma hos mig :))

kram lolla

Elin:

Va fint de blev! :)



jaa, visst gör de. Och de vart väldigt gott oxå! :)

Kommentera inlägget här: