Rosa lemonad: Snapple



Ikväll öppnades min rosa lemonad som jag köpte för några månader sedan. Den är amerikansk och heter Snapple och är just alldeles härligt jätterosa till färgen. Det var konstigt för dagen efter som jag köpt denna i en livsmedelsaffär så såg jag en tjej vid ett utomhusfik som också satt och drack en sån här rosa lemonaden, först ser man den aldrig och sen dyker denna nyhet upp lite varstans. Om man tycker om cider tycker man nog om den här väldigt mycket i smaken.

Anonym:

tack du jackan köpte jag idag:D visar mer sen

sjalen syns i inlägget under:))

trevlig kväll på dig!!

Therese - Colins mamma:

Ja, visst har det! :)

a l e x a n d r a:

såg skitgod ut ärligt talat haha

Sandra | Inspirera Mera:

Den såg god ut!



Svar:

Ja det är tur jag har tagit förebilder för går fort att vänja sig vid det nya.

Annas inspiration:

Mmm ser somrig & god ut :-)



ha en bra dag!

Mia ☆:

Låter mumsig! =)

Elin Gabriella:

Vilken härlig färg på den! ;)

cecce:

Min lilla tjej skulle älska den läsken.

Allt som är rosa går hem!!



Hoppas du haft en fin torsdag!

Kramar

jessi:

kul med nya smaker o sorter! Jag gillar cider så borde gilla den!



kram

jessi:

kul med nya smaker o sorter! Jag gillar cider så borde gilla den!



kram

Charlotte:

Såg riktigt läskande ut! Fin flaska! Ha en fin söndag!

Kommentera inlägget här: