Rengöring till ansiktet


Igår fick jag jättebra hjälp av personalen på Kicks och passade på att fråga om rengöringen från Biotherm för normal och blandad hy som jag har. Jag valde att köpa Biosource i pumpflaska för ansiktet och man pumpar ut en klick och fuktar med vatten och sen rengör ansiktet. Jag har använt produkten igår och idag och är positivt överraskad. Huden känns inte alls sträv efteråt utan riktigt mjuk och så doftar den milt och fräscht. Jag använder den bara till ansiktet och undviker partiet runt ögonen. Till att ta bort ögonmake up med använder jag just nu en variant från Loreal.

På köpet fick jag med mig tillhörande ansiktsvatten och den nya rengöringen som kommit som är en uppföljare till denna men att den är mer krämig i konsistensen. Jag ska passa på att prova den också och se vilken jag tycker bäst om. Roligt med gratisprover!




elin:

ååh ja älskar rengöringsgrejjer till ansiktet :D ja e typ beroende av dem

Mia ☆:

Hej! Tack för din söta kommentar, nu är jag faktiskt tillbaka igen!



Jag körde med Biotherm ett bra tag och var väldigt nöjd :)



Ha en toppenstart på februari, kram!

jessi:

jag har aldrig provat biotherm men hört de ska vara bra!



kram

Kommentera inlägget här: