Lördagens fina överraskning


I lördags fick jag en fin present. Jag fick Paris Hiltons nya parfym Fairy Dust. Flaskan är sagolik och förpackningen skall sparas då den är superfin den med. Jag gillar verkligen Paris parfymer och den här doftar gott och glamoröst.

Jeanette:

å den vill jag lukta på :) vad är det för typ av doft ?

ha det fint

kram

anna:

kul med ny parfym :)

Åsa:

Kul att det är fler än jag som gillar att shopa :) Oh du verkar ju gilla rosa som jag så den här bloggen kommer jag definitivt att återväda till!

Jätte fin blogg helt i min smak1

Åsa

christin:

Jeanette: Det är en doft som man kan ha till vardags men också till fest. Det är svårt att beskriva vad den doftar men lyxigt och gott luktar den tycker jag.



anna: Ja det var roligt att få en parfym :)

Åsa: Tack så mycket för din fina kommentar Åsa! :) Ska kolla din blogg nu :)

linda:

flaskan e supersöt! :D

Kommentera inlägget här: