Muffinsformar


Kolla vilka fina muffinsformar jag hittade på Åhléns idag! Nu ska här bakas muffins, kanske imrogon redan. Jag har letat efter sånna här lite större muffinsformar med just vita prickar på rosa bakgrund läänge nu och nu äntligen har jag ett par fina till min bakning. Jag har en ny fyllning till muffinsarna på gång, förra gången blev det blåbär, det blir det nog denna gången också men med en annan smak i också. Ni ska få se hur mina muffins blir sen.
Emelie:

Så fina formar.Haft en bra dag?

Christine:

Åh så söta! :-) Baka ska jag också göra... så fort jag blir frisk!

emma:

fina:)

hanna:

sv: eller hur? va söta formor muffinsarna kommer bli jättesöta xD

Mia:

Söta de var!

Caroline:

Ursöta :) Bakningen blir så mycket roligare med sådana formar.



Trevlig kväll!

Laura:

Åh va söta de var! Blir 100 gr roligare att baka då också :)

Kommentera inlägget här: