Loppisfyndat


Igår hittade jag den här koppen på loppis för endast 10 kr. Det var verkligen ett fynd och den kommer jag dricka te i. Jag gillar att det är rosa rosor på sen så är den lite större än en vanlig temugg/kaffekopp.

Sen så hittade jag en alldeles ny bakbok med äpple-recept i och hittade speciellt ett recept när jag bläddrade i den igår som verkar jättesmarrigt. Det är jättefina bilder i boken.

jessi:

Fint loppisfynd!



svar- Zetas trädgård ligger i kungens kurva. Där säljer de växter o sen finns ett mysigt cafe.

Vic:

Vilken härlig kopp, passar ju perfekt till testunden :-)

Linda:

hej, vilken fin kopp och härlig bok! Loppis e suveränt!!!



Kul att du kikade in på min blogg, du e välkommen in fler ggr, jag kikar in här lite då och då:)

Anna:

Jag gillar att gå på loppisar, alltid hittar man något=)

Amanda:

Äppelkaka är ju så gott. Fin kopp också! =)

Ellinor:

Vilka fynd!

Kommentera inlägget här: