Dagens pyssel


Jag har nyss bakat pepparkakor och här ser ni resultatet. Jag har dekorerat dem med rosa kristyr och silverkulor. Förra året var den rosa kristyren slut i varje butik jag var på men iår fick jag tag i en tub hos Ica maxi. Nu blir det snart glögg mys.

Blev de fina?

www.alexandrastyle.blogg.se:

Aaaa sicka sötisar, vilken hejare du var på pepparkakbak!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

Emma:

Tack :D Vilka fina pepparkakor du har gjort :D

Johanna:

Ja, mkt fina!!

Jenny:

Riktigt girlie pepparkakor - me like!

Mia:

Jätte fina. De vill man ju inte äta upp ju

delinda:

superfina =)

Natta:

Va fina :D !! Hahaha !! Att alla orkar, jag vill bara äta :D !!

HannahSthlm:

Gosh!Ja men åhh så fina! Kan man verkligen köpa sådan där glasyr på Ica och fixa? Min lillkille skulle älska det! Vad heter sorten? detta vill jag pröva! Tack för tipset! Kram!

Christin:

Alla: Tackar! :)

HannahSthlm: Ja! Det finns att köpa på Ica, märket är Dr Oetker (roligt namn, hihi). Jag kan visa en bild på hur tuben ser ut här på bloggen imorgon! :) Ha det så bra, kram!

Christin:

Det finns vit kristyr också :)

Ellinor:

Men så tjusigt!

veronica:

Muumsiga pepparkakor!

Madeleine:

Va fina ! Ser goda ut !

Nina:

Mums vad gott!

Kommentera inlägget här: