Ännu ett handkräms tips

93876-1015
Ni som följer min blogg vet att jag gillar handkrämer och att jag är på jakt efter en handkräm att ha i handväskan till vardags. Min Elizabeth Arden handkräm används flitigt till natten men behöver en till på dagen också. Kolla in den här supergulliga förpackningen med små söta ekorrar på! :) Den kommer från BlueQ och är av märket La-La land.

Jag var ensväng in till Pashion som hastigast idag och såg den här förpackningen med handkrämen där, det fanns inget prov på den framme men jag lär ta en tur till dit igen och dofta på den :) Den innehåller apelsin och ingefära. Ingefära är jag lite skeptisk till men gillar syrliga dofter såsom apelsindoft så det ska nog funka.

Jag kommer fortsätta  hålla er uppdaterade om de senaste handkrämstipsen, ha nu en trevlig fredagskväll!
Ilyasmagnhild:

This site is professional and to the point.

Kommentera inlägget här: