Söt och praktisk shoppingväska

93876-1130

Den här shoppingbagen kommer in i mitten av maj och märket är Bozzini. Jag tycker att Bozzini brukar göra många fina shoppingväskor och den här fastnade jag för. Jag gillar mönstret och spännet och det funkar riktigt bra med kombinationen tyg och skinn.

Väska Bozzini 399 kr

Idag är det valborgsmässoafton så glad valborg på er alla mina läsare! :) Tyvärr började det regna här nu men hoppas att det blir uppehållsväder mot kvällen då man ska spana in majbrasan. Har ni föresten sett/köpt årets majblomma? Den är superfin i sina svarta och lila färger.
Vad gäller bloggen så måste jag avslöja att veckans skönhetsprodukt kommer koras imorgon så håll utskik då.
Ha en trevlig kväll!



Dress Like a Princess:

Hoppas du har en bra/rolig kväll! :)

Anna:

jag har verkligen letat efter en majblomma men vette tusan var alla småbarn som säljer tagit vägen för jag har då inte sett nån!?

malin:

Såå snygg väska! :D

Ellinor:

Vilken söt!

Emiliansina:

Very good guestbook. Interesting!

Kommentera inlägget här: