Parfym +outfit = sån parfym sån outfit

93876-71793876-718
Det var väldigt länge sen nu känns det som, som jag gjorde ett Klädstil + parfym inlägg. Här kommer i alla fall ett sånt inlägg :)
Den midnattsblå fest-blusen i siden har jag matchat med en parfym från Thierry Mugler som lanserades 1993 och heter Angel. Jag har inte doftat på den men har sett den ett tag nu på parfymhyllan så den är nog fortfarande populär kan jag tro. Flaskan tycker jag är oerhört fin och formad som en stjärna i blått. Den ska dofta honung, choklad, karamell och med noter av b.la vanilj och patchouli. Jag skulle välja att ha på mig blusen och parfymen på en fest, tillsammans med en svart kjol i fint fall.

Parfym Thierry Mugler Angel, Amazon
Blå sidenblus 249 kr La Redoute

Ha en trevlig söndag!
Amanda:

Söt och glammig blus! =)

Linda:

sidenblusar är så fint. modellen kan va enkel men materialet gör ändå att det finns en partykönsla över det:)

Anna:

söt blus :)

Christin:

Amanda: Javisst känns den glammig :) Ha det så bra!
Linda: Ja den har partykänsla den blusen :)
Anna: Japp :)

Hanna:

så söt den midnattsblå fest-blusen var =)

Modesty Mia:

Midnattsblå är ett så vackert ord!:) Jättehärlig blus, och vilket bra pris! Ha det gott!

Sophie:

Å den där parfymen var det länge sedan man såg!:)
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym:

Man tackar för du gilal rmitt hår,,det är så himla tjokt och långt,,,älskar det ordentligt :)

Sweetheart:

Älskar den parfymen, har varit min favvo sedan massor av år tillbaka! Blusen skulle jag skicka efter, men fanns bara stora storlekar kvar :/
Bra smak du verkar ha med andra ord ;)

Kommentera inlägget här: