Nyinköpt mascara

93876-534

Idag var det dags att köpa en ny mascara och då passade jag på att prova på Maybellines nya Define-a-lash mascara i grön förpackning. Jag provade den nyligen och den var verkligen lite annorlunda än de mascaror jag använt tidigare. Det faktum att den har en borste som böjer sig lätt när man målar kan jag tycka är lite jobbigt då jag är van vid en "fast" borste så man får lite mer kraft när man borstar. Kanske jag vänjer mig vid det för det behövs endast tre drag över fransarna för att de ska bli uppåtböjda och genast få färg och det är positivt. Sen så klarar den Aco face wash testet mitt som går ut på att alla mina mascaror måste gå lätt att ta bort med den ansiktstvätt jag använder varje dag, dvs. Acos från Apoteket. Hoppas att jag inte tröttnar på borsten bara men nu får den allt hänga med ett tag.
Anonym:

tack för tipset!
spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar :)

ulrika:

Vill oxå ha en mascara som går bort lätt. gillar inte water-proof

Kommentera inlägget här: