Fredagsshoppat :)

93876-45793876-456

Jag gillar att shoppa på fredagar innan helgen, då kan man gå ett litet tag i affärer och besöka kanske bara två eller tre olika affärer och ändå hitta nån fin tröja eller accessoar utan att vara ute efter något speciellt, utan bara strosa runt. Jag hade i alla fall ställt in mig på att det var H&M jag ville besöka och jag hittade denna tröja hos H&M. Den är mycket tunnt stickad och jätte mjuk och går i färgerna vit och beige. Den ses i sin helhet på bilden till höger och finns på H&M´s hemsida och kostar 149 kr.

Ha en trevlig lördagskväll! Ikväll ska jag ut och festa skorna i förra inlägget :)



moni:

jätesnygg!

Modesty Mia:

Vilken söt och stilren tröja! Hoppas du hade en kul kväll!!

Christin:

moni: Tack tack *blir glad* :)
Modesty Mia: Tack!! =) Ja tack det var en skojig utekväll igår, helt lyckad :)

mia:

Verkligen snygg tröja. Jag tycker inte annars att Madonnakollektionen har varit något för mig, men den som du hittade var ursnygg! Glad påsk!

MO:

Jättesnygg tröja, lagom pris oxå. Alltid kul att handla billigt och mycket, Maria

Kommentera inlägget här: