Kristallstenar på naglarna

93876-61993876-620

Jag såg att Depend ska ha sk. rhine stones i sitt sortiment, som är små kristallstenar som sätts fast som dekoration på naglarna. Visst har jag sett dessa förrut men vet inte var jag såg dem och jag tror inte jag sett just kristallstenarna, bara klistermärken men det verkar inte vara lika snyggt som dessa.
Som det står på Depends hemsida så sätts kristallerna fast på nageln genom att först måla ett lager Depend topplack och sen sätta dit en kristall och sen fästa denna genom att måla ytterligare ett lager med topplack och sen voilá så ska nageln vara färdigdekorerad. Vill ha :)

Nån som sett var de säljer nageldekorationer i butik? Är det snyggt eller fult med nageldekorationer tycker du?

Mia:

Tror de säljs på Åhlens, i alla fall i Södertälje har jag sätt dem. Min mening är att det är fult. Jag gillar mer fina naglar än att dem är utsmyckade. Det ska fa fransk manikyr inget annat enligt min mening!
Ha de så bra!

Jennie:

Jag har också sett det säljas på Åhlens. Jag tycker att det kan vara jättesnyggt och coolt med olika färger och utsmyckningar på naglarna. Det är ju så inne med att ha starka färger på naglarna och jag vet en jättekul sida som har massor av foton på olika naglar (målade&smyckade) creativenail.com
Det är kul att se men jobbigt att ha själv. (Har ett kitt med depend franskmanikyr och stenarna som jag fick i present) Så jag har några konstiga bilder på mina naglar i bloggen x)
Gillade din sida! Kram Jen

therese:

På någon med fina och välvårdade händer och naglar kan det vara en kul grej till något speciellt tillfälle tycker jag. Undrar om det är plottrigt att greja till själv...(?)

Amanda:

Har precis som ovanstående sett dem på Åhléns, så kika där! =)

Christin:

Mia: Jag tycker att det kan vara snyggt med lite mörkare nagellack också än bara fransk manikyr, samt pastellnagellack och ljust metallic-nagellack utan fransk manikyr. Jag har provat göra fransk manikyr själv men jag klarar inte av det, har dock hört att det finns en sk. nageltoppstejp som man kan fästa på nageln när man målar på det vita. Ha det så bra du med!
Jennie: Vad kul att du gillar min blogg, tack tack :) Ska ta och kika in hos creativnail sidan.
therese: Jag tror att det är ganska enkelt men kanske lite pillrigt att få de att sitta rakt kanske men eftersom topplacket ska vara på först så fäster de nog bra på en gång i alla fall :)
Amanda: Oki vad bra, tack! :) jag ska ta en sväng till Åhléns och kika, anar att Åhléns city borde ha olika att välja mellan :)

Emmelie:

Jag använder ofta nageldekorationer. Just nu har jag små vita blommor...jättessött och sommrigt :D

Teokaisa:

Great site! Thanks for letting me look around. :)

Kommentera inlägget här: