Afternoon tea med Austen film, fin klänning och doftande ljus

93876-322
Man kan alltid drömma sig bort och helt plötsligt befinna sig i Jane Austens värld och vara Emma i boken/filmen med samma namn. Huvudrollsinnehavaren i filmen är Gwyneth Paltrow och det är samma omslag med henne på boken som jag köpte för länge sedan med ännu inte har läst med det kanske vore på tiden. Kan tänka mig att klädseln som vanligt i filmen och boken består av fina klänningar, jadå Stolthet och fördom har jag sett och den filmen gillar jag mycket och där sågs många fina klänningar. Skulle jag vara Emma skulle jag bära klänningen på bilden och läppbalsamet, dricka earl grey te och dofta på Yankee ljuset Sunwashed linen. Klänningen är verkligen fin som en drömklänning tycker jag.
Läppbalsamet består av tesmaker (!) och också b.la av E-vitamin mm. 

Film Emma 99 kr  Discshop.se
Ljus Yankee 124 kr Pulpstore
Läppbalsam 69 kr Crazy rumors Brew Plum Apricot Tin Pulpstore
Klänning Monsoon

Ha en härlig torsdag!
Mjuk:

Så söt klänning, verkligen "Emma"! Älskar den filmen ;-D

Pillan:

Keep up the good work! :)

Lalisen:

Åh va fint!

Christin:

Mjuk: Ja det är den verkligen, den för tankarna till Austens filmer :)
Pillan: tack :)
Lalisen: Tack ja jag gillar verkligen klänningen :)

Catrin:

Underbat söt klänning! Hittade dock inte den när jag tittade på hemsidan! Får kanske göra en närmare granskning nästa gång!

crazyangel:

Supersöt klänning!

Tesan:

Ljusen från Yankee doftar verkligen underbart!

Neela:

Ååh vilken underbar klänning!

Amanda:

Klänningen var ju helt underbar! =)

Catti:

Ojdå, vilken underbar klänning!!

Jo, jag älskar reor! Man blir ju som tokig och kommer alltd ut från affären med saker som man inte ens visste att man köpt och ändå är det billigt :D

Ha en underbar helg!

elvira:

villken underbar klänning!

Vintage*Jessica:

snyggt kollage
Klänningen ,ljuset skulle JAG inte tacka nej till :)

Marina:

Hi. Your blog is great ! I leave in France and I love fashion. If you enjoy shoes, take a look on my shoes
Marina (from France)

Malin:

Klänningen var himmelsk!

frida:

gud vilken söt klänning!

Cassie:

U-n-d-e-r-b-a-r klänning

Kommentera inlägget här: