Nostalgi parfym: date

Kolla vilken parfym jag hittade i gömmorna här hemma, en flaska date parfym från tidigt nittiotal (?). Doften heter Alexandra och den var riktigt god. Nu doftar den mest etanol tyvärr men man kan fortfarande känna lite av den verkliga doften. Jag kommer ihåg att en av "doft-tjejerna" hette Pamela och Felicia också men kommer inte ihåg den fjärde doften för det fanns väl fyra olika dofter? Vilken var er favorit? Jag har faktiskt fått en date parfym av en nyare variant för några år sedan och den doftar jättegott viol men jag antar att märket date inte finns kvar nu längre, måste kolla detta på nätet. Jag kommer ihåg att dessa dofter var väldigt populära och de dofter som tagit över populariteten just nu är nog Victoria secrets dofter som är väldigt populära just nu.
 
Ja just det, tänkte att om någon som läser detta har någon date flaska kvar hemma så skulle det vara jätteroligt om ni tar kort på denna och bloggar om den i er blogg och sen skriver en kommentar att ni publicerat det på er blogg. Det skulle vara jätteroligt att se hur resten av dessa flaskor såg ut :)
 
 
 
Mia:

Å jag kommer ihåg de där, tyvärr försvann mina i flytten. Undra om de finns att köpa fortfarande, kanske på Inn&Finn?..

corneliaeriksson.blogg.se:

Åhh kul! Jag har ett par flaskor hemma, ska leta fram dem imorgon :D Det var den klassiska födelsedagspresenten i några år, alla fick sådana... Haha!

Cissi:

Å de där ja! Hade Robyns, har för mig att den luktade liljekonvalj ;)

Martina:

Åh, fantastiskt! Det är min kompis Alexandra som är tjejen på bilden :)

Kommentera inlägget här: