Superbär, zebra blommor och nytt till V

Jag kallar mina nya blommor för zebra blommor eftersom de är som jag tycker just "zebra randiga" men istället för svart och vit randiga så är de rosa med vita ränder. En del av blommorna har dock börjat bli helt rosa istället men det hoppas jag på att inte alla blir. Nu har jag placerat blomman i direkt solljus och där trivs de som bäst så nu har växandet tagit ny fart :) En ny tesort har jag också provat i dagarna och det är det här teet eller te-infusionen med superbär, eller ja superbär och superbär, det är jordgubbar och hallon i teet men det kallas för just superbär ändå. Riktigt gott var det och bra när man vill dricka något varmt och nyttigt utan koffein för en gångs skull.
Lille Villes garderob har fyllts på också och det har blivit en hel del nya plagg från H&M som ni kan se nedan. De har så fina barnkläder tycker jag!
Vi har satt en liten solcellslampa i blomman som lyser så fint när mörkret faller på.
Bodysar med roliga motiv på! Kortärmade plagg är det som går åt mest just nu.
Dessa kunde jag inte motstå! Mössan åkte på nu i helgen då det blåstes hur mycket som helst då det blev en tur till skärgården igen.
Adios!
 
 
 
Fru Cissi:

Vilka fina blommor och söta kläder till lillkillen ;)

Kommentera inlägget här: