Jeanne d'Arc Living och fina parfymflaskor

Jag köpte det senaste numret av tidningen Jeanne d'Arc Living i dagarna. Det är jättefin shabby chic inredning i tidningen och inspirerande ting. Jag älskar gammeldagsa parfymflaskor som pryder omslaget. Jag passar på och visa min favorit parfym vars flaska går i samma stil. Den kommer från Frankrike och doftar viol.
 
Sofie-med bebis i magen:

så himla fin parymflaska! gillar också sånt :) kram

Jessica:

Åh vad fin parfymflaska :)

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

Å vilken läcker flaska!

Ingela Eriksson:

Berdoues Violettes de Toulouse EdT.
Vet du vart man kan beställa den? Vi är två "tjejer" som gärna vill ha tag i den.

Svar: Ingela: Jag vet att min flaska kommer från Eleven.se så kika där. Lycka till!
Christin

Kommentera inlägget här: