Mozzarella pesto pizza och salami paprika pizza

Igår gjordes hemmalagad pizza här hemma och det blev två olika varianter. Till mig en mozzarella pesto pizza och så en salami paprika pizza. Jag brukar annars ha skinka och ananas på men nu blev det lite variation och oj vad goda de blev :D
Peston sparar jag i kylen tills den ska användas till pasta eller till varm smörgås nästa gång.
 
Idag ska jag iväg till city och köpa en till mamma tunika. De enda plaggen jag kan ha just nu är tights och mamma tunikor och jag har bara tre tunikor varav två är likadana (köpte två stycken med samma mönster och modell för att de passade så bra) så det börjar bli lite tråkigt med nästan samma kläder hela tiden, hihi. Den enda butiken som har mamma kläder är H&M (som jag känner till) så jag riktar in mig på den då jag inte orkar gå runt i flera butiker och chansa att de ska ha något som passar. Så det blir en tur till H&M idag helt enkelt :D sen hem till trädgården igen.
 
 
 
Karin O:

Smaskigt!

Lisa:

Ser verkligen gott ut :)

Hanna:

Vad gott!

Sara Ekman:

Gott :)

Jenny:

mums så gott det såg ut, gjorde hemmalagad pizza för några veckorsen med köttfärs faktiskt men detta såg smarrigare ut

Kommentera inlägget här: