Loppisfynd



Jag tyckte att jag gjorde ett fynd häromdagen när jag var på loppis (i torsdags). Jag hittade ett litet glas med grön fot. Pris: 10 kr. Jag tycker det var riktigt fint och jag har en plan för vad jag ska göra med det eftersom det är udda. Tyvärr hittade jag ingen kompis till detta glas, men det gjorde inget då glaset fick följa med hem ändå.

Vad ska ni hitta på denna valborgsmässoafton?

Ha en trevlig Valborg nu alla!

Camilla:

Fint! Erikshjälpen har öppnat här i Linköping så jag ska dit nästa gång de har öppet, hoppas på att fynda! :)



Du svarade aldrig på min fråga när du är beräknad, förstår om du vill hålla det hemligt, men då är det trevligt att få det till svars iaf. :)

Christin:

Camilla: Erikshjälpen låter trevligt det. Hoppas du gör något fynd! Oj det glömde jag att svara på men det är som du säger hemligt än så länge ;)

lisa:

Älskar loppisfynd!!

Kommentera inlägget här: