Sommar-rengöring


Jag gillar mina två Biotherm rengöringsprodukter för ansiktet. Jag har provat mousse-rengöringen ett tag nu och huden känns ren efteråt och stramar inte ett dugg men det är nog bra att avsluta med en återfuktande ansiktskräm, speciellt om man använder ansiktsvatten efter moussen. Jag brukar inte använda ansiktsvatten men det känns skönt att göra det sånna här varma dagar. För att ta bort ögon makeupen använder jag engånsservetter från Loreal. Jag har normal och blandad hy och dessa produkter är för den hudtypen och av nån anledning så är produkterna "vattenfärgade", riktigt aqua blå.

Ida:

Jag använder liknande sådana servetter när jag är bortrest. Så praktiskt då de gör rent och återfuktar i ett - perfa om man bor utan tillgång till vatten t.ex.!

Jenlen:

Kul när man hittar produkter man fastnar för, jag bytte för ett tagsen har dermalogica just nu..Hoppas du haft en fin dag!

emma:

Hej, jag såg att du köpt en date deodorant 2007 :D sökte den på google och kom till din blogg, och nu undrar jag om du minns var du köpt den ? :)

Kommentera inlägget här: