Biopopcorn och Inception


Igår var jag på bio med pojkvännen och såg filmen Inception med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Filmen var väldigt storslagen och välgjord men väldigt lång så jag hoppades då och då att den skulle vara slut och det är inget bra tecken. Filmen var helt okej i alla fall och till filmen köpte jag deras popcorn meny med coca cola och supergoda popcorn! Biopopcorn är alltid de godaste popcornen enligt mig.

nadia:

mh popcorn på bio är så sjukt gott! ;)

ja jag tycker verkligen du ska lukta på den parfymen :D

Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: nej inte jag helelr och aldrig utomlands :/

Lisette:

hittar du på nelly :)

Anonym:

åå den vill jag också se.. och ja, biopopcornen såg mumsiga ut:)

hoppas du har en fin dag!!

kram

Ida:

Den filmen vill jag se, har hört att den ska va bra=)

victoria:

tack så mycket :D

Anonym:

Sv; Tack så mycket! Jasså! :)

Debbie:

Jag älskade den filmen! Så sjukt bra :)

jessi:

ja bio och popcorn hör ihop! mums. jobbigt när bra filmer görs för långa. Sen finns det filmer som är för korta och man känner att man aldrig kom in handlingen o lärde känna karaktärerna.



KRAM

Erika:

Mysigt!:)

Christine:

Den ska vi se ikväll. Men 2,30 timme är inte sâ farligt om man jämför med Titanic eller Sagan om ringen-filmerna. En sak är säker, jag ska verkligen inte dricka för mycket innan, haha! ;-)

liindblaads:

Då kör vi igång igen! Alla som har blogg kan anmäla sig, spelar ingen roll var du bloggar, alla e välkommna

kommer att utseé 6 finalister tror ja berors på hur många som anmäler sig, det måste vara minst 50 st tycker jag

vinnaren vinner ett exklusivt inlägg hos mig!



direktlänk ; http://liindblaads.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html

Hanna:

allt bra?=)

cecce:

Den filmen har jag inte sett! Bio är så mysigt, men tyvärr kommer jag iväg alldeles för sällan!!



Isglassarna såg goda ut!



Kramar

Kommentera inlägget här: