Tulpaner, rosa läppglans och färgglada cykelstolar samt Fredag!

Jag var bara tvungen att äntligen ta ett kort på denna härligt lila cykelstol när jag och grabbarna gick förbi den idag för andra gången. Jag tror inte att cykelstolar tillverkas i lila fortfarande men om det gör det så skulle jag vilja ha just en sådan till sommaren då jag ska koppla på en cykelstol till min cykel. Så fin! Idag har vi varit på lekparker och promenerat och Anton har gått själv och promenerat jättelångt (för honom) som han tycker är väldigt kul och så har vi handlat lite mat och sedan kom det lite till mat hemlevererat till oss inför helgen och vi fick en goodiebag från Coop online! Får visa den sedan :) Nu står det rosa tulpaner på bordet och strax ska jag göra tacos till kvällens middag! På bilden ovan visas också det bästa läppglanset jag vet just nu och som kommer från Lindex. Det följer med mig i jackfickan var jag än är och det piffar upp en med en gång :) En rosa och fin skimrande nyans! Vi har även varit ute i trädgårn och sparkat boll och lekt loss! En mycket bra dag har det varit :)
 
Trevlig helg på er!
Carro:

Jättesöt :)

Mumin:

Trevlig helg ni också :)

Days by Johanna:

Den ser ut och sett sina bästa dar, men ägaren vill kanske inte heller slänga den för den är så fin i färgen! :)

Kommentera inlägget här: