Nya tröjan och stjärna och pärlor och grön stenring

Kommer ni 80-talister som läser min blogg de stenringar som man ofta hade på sig på 80 och 90 talet? Jag köpte min gröna ring på Skansenbutiken i Stockholm för länge sedan och nu är jag på jakt efter en svart sådan ring i hematit sten. Tycker så mycket om dessa :) Idag har jag haft på mig mina nya gosiga tröja från H&M (se bild) och jag är så nöjd med den. Den finns i en grå kombinerad med rosa variant också såg jag men det grå ser mer blått ut så det blir inget köp av den. 
Bää vilka torra händer jag har på bilden. Märker att man måste smörja händerna med handcreme ofta under dagarna. 
 
Nu blir det strax fläskpannkaka till middag. Killarna har redan ätit sin middag då Ville fick välja mat idag och lille A passade på att äta samma mat som V. Det blir ett matlagningsrace när man kommer hem men jag gillar att ha många bollar i luften och så har man det över sedan och det känns så bra när killarna är mätta och belåtna. Den bästa känslan :) 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Svar: Tack så mycket! :)
Christin

NICOLE:

Kul med nytt!

Svar: Ja det är det verkligen :)
Christin

HTTP://nouw.com/carroat:

Jag har också sjukt torra händer. Fint armband :)

Mumin:

Ser ut som en snygg tröja och det är ett snyggt armband!

Kommentera inlägget här: