Mitt nya mellis (ibland)

Jag har tidigare provat sådana där bars som ska ersätta måltider och tyckt att de smakat blä men nu har jag ändå köpt ett stort paket med portionspåsar med smak av vanilj och mango. Det är just smaken av tropiskt som lockar och så ska det bli så himla spännande att se hur denna smakar. Sen så ska det bli roligt att få testa min nya shaker också :) Jag tänkte byta ut mitt mellis mot den här drycken som ska ge totalt 113 kcal/portion. För den som vill gå ned i vikt brukar man säga att runt 200 kcal ligger ett bra mellanmåls kaloriintag på så detta är lite under så får se hur detta kommer funka. Det som jag också gjort denna vecka är att äta mindre portiner än vad jag är van vid. Det var jobbigast första dagen men nu har jag vant mig. Jag behöver alltså inte bli proppmätt för att vara mätt. Jag skrev ibland i parentes på överskriften för att jag inte varje dag tänker äta denna som mellis. Såg nyss att det står smoothie på förpackningen så det verkar mycket lovande då jag älskar smoothie.  
 
I eftermiddag får jag se hur denna smakar! Kommer skriva om vad jag tyckte sedan här på bloggen. 
ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att den är god! Jag har en från naturdiet som smakar kaffe latte, den smakar typ lite salt, och det är jag inte så värst förtjust i >.<

sv: Jag har åkt snowboard i 16 år, åker bättre än jag går, haha, så jag tror inte att det är så modigt av mig ;P

Christin:

Ljuva Julia: Kaffe latte låter ju annars gott, synd att den smakar salt. Jo jag tycker att du i grunden är modig fast jag vet jag håller med dig, det tänker man inte själv på när man åkt och utövat någon sport så pass länge :) Trevlig kväll!

Kommentera inlägget här: