Mall of Scandinavia och födelsedagspresent

Sambon överraskade mig med en tur till Mall of Scandinavia i Solna idag och det var riktigt roligt då jag inte varit där förrän nu. Det var verkligen stort och så hade de roliga butiker för de små också och ett roligt lekland. Jag tog kort på favoritbutiker (se nedan) och så fick jag en fin födelsedagspresent från Thomas Sabo butiken. Sedan åt vi födelsedagsmiddag på Olearys. Mums mums och en riktigt bra dag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym:

Å vilken överraskning! Jag älskar MOS. De har allt man kan önska sig under samma tak. Fint smycke. Grattis på födelsedagen! /Mia

Netti Starby:

Vilken bra överraskning och så fint armband du fick! 😀 Kramis

Anonym:

Så fint armband du fick.
Mamma C

Carro:

Så mysigt! Dit vill jag också någon gång :)

Mumin:

Grattis på födelsedagen! Snyggt armband !!

ajlimullersandvik.blogg.se:

Så fantastiskt :D :D Och åh, jaa, jag håller verkligen tummarna för lägenheten. Här hos oss kan man bara inte bo!

Kommentera inlägget här: