Januari skönhetsbox från Look fantastic

Mina skönhetsboxar från Look fantastic kommer direkt från London. Jag tröttnade på det usla innehållet i Glossybox skönhetsboxar och nappade på ett erbjudande som Look fantastic hade till nya prenumeranter. Jag blev mycket glad över innehållet i januaris skönhetsbox som ni kan se på bilderna ovan. Jag ska sortera upp mina produkter från dessa boxar och se vad som jag behöver och kan börja använda just nu. Produkterna var:

Engelska Elle
Pincett från The Vintage Cosmetic company
Flytande rouge från Trifle cosmetics
Hårmask från Briogeo
Brow tamer från Pixi (märke som jag känner till)
Mascara från Jelly pong pong (detta märke gillar jag, har inte köpt något förut för de har dyra saker)
Ansiktsvatten från Nuxe (har jag provat fast inte just denna)

Det som skiljer sig åt med Glossybox innehåll jämfört med denna box är att märkena är erkända och har provats
av många människor tidigare. Många av Glossybox produkter har jag aldrig hört talas om tidigare. Dessutom är det produkter från dyrare märken i Look fantastic boxar. Så boxen är mycket mer prisvärd.

Kommentera inlägget här: