H&M shopping och fredag

Idag blev det lite H&M shopping i en jättefin nyinvigd H&M butik där de också hade H&M homes fullsortiment. Så mycket fint H&M home har just nu och H&Ms klädesavdelning. Jag hade turen att få presentkort på H&M i julklapp så jag kan shoppa mycket där framöver :) Men jag behövde lite nya användbara plagg som jag kan använda både till vardags och lite finare och som jag vet jag känner mig bekväm i samtidigt. Det blev en oversize tröja i beige med lite svart trådar i och jättehäligt material och jättemjukt och avsaknaden av ull i plagget gör mig extra glad. Hua det tog lång tid innan jag hittade en tröja som jag var på jakt efter utan just ull. Klarar inte av att ha på mig ull plagg. Sen blev det en topp med mönster i svart och vitt med liten ficka fram. Jag köpte en liten dimrosa ljuskopp också med guld inuti som ska få vara på köksbordet och om jag tycker den passar in så tänkte jag köpa fler sånna här att ha ljus med doft av vanilj på köksbordet. 
 
 
Alice Lindström:

Fina inköp!

Anonym:

Vilka fina! Jag älskar hm. Deras linnen och blusar kan man ha till allt. En passande överdel och det passar tex på festen, på kontoret eller vad som. 😊 /Mia

Jennifer:

Så mycket fint :). Den där ljusa tröjan ser ju jättemysig och skön ut. Skulle verkligen vilja köpa lite nya kläder men har sagt att jag först ska gå ner iallafall en klädstorlek 😊

Pauline Hurtig:

fina!

Kommentera inlägget här: