Fynd från mellandagsrean men fy skäms Kicks.se och nödkit igårkväll

Jag fyndade lite på Kicks mellandagsrea redan på julafton. Skulle betala med mitt presentkort via min mobil men kunde inte hitta att det gick någonstans. Så då valde jag faktura eftersom jag så gärna ville ha varorna och tänkte att det säkert ordnar sig med presentkortet om jag kontaktar Kicks kundtjänst. Så det gjorde jag men icke icke. De svarade att jag inte kunde justera detta i efterhand och betala med mitt presentkort men de sa att jag kunde göra om min beställning och betala med mitt presentkort men då hade ju redan mina varor tagit slut eftersom de var på rea :( så nu sitter jag här med ett fullt presentkort och varor som jag MÅSTE betala med faktura. Så himla dåligt av Kicks.se tycker jag. De sa dessutom att det inte fungerar att handla med presentkort på mobilen men det står i köpvillkoren att presentkortet kan användas på Kicks.se. Aja, så var försiktiga när ni handlar på Kicks.se så ni inte blir drabbade som jag blev. 

Jag köpte i alla fall Ariana Grandes nya parfym sweet like candy som doftar supergott. Dock var parfymen kantstött på flera ställen! :( och färgen lossat. Men nu orkar jag inte krångla mer och kontakta kundtjänst igen :( Skickades ett måndagsexemplar till mig med flit?

Igår gjorde jag iordning ett litet nödkit i form av en ljusbricka i fall att det skulle bli strömavbrott eftersom det var klass 2 varning för snöstorm i Stockholms län igårkväll. Jag kokade även vatten och satte i termosar så jag hade till välling till de små.

Ha en trevlig kväll på er!
Mumin:

Dålig stil av Kicks! Kommer aldrig våga köpa ett presentkort eller än mindre handla med ett sådant på kicks.se. Parfymflaskan är ju dessutom heltrasig!
Illa, illa KICKS :( att sedan ett så stort företag inte kan bemöta sina kunder på ett fint sätt är också under all kritik!
Tycker synd om dig Christin!

Bella:

Det står ju att man kan handla med presentkortet på kicks.se, nu törs jag inte göra det med mobilen
Tur att du talade om det Tack! Kram /Bella

Bella:

Parfymflaskan såg använd ut så jag måste gå till en butik och lösa in mitt kort så jag ser vad jag får
Trevlig helg

Kommentera inlägget här: