Det blev en dimrosa ljuskopp till och en vit

Jag hade ju sedan tidigare en rosa ljuskopp från H&M men det såg så lite ut att bara ha en ståendes i fönstret så det fick bli en rosa till och en vit och de matchar fint tillsammans. Hua vilken dålig bild det blev men ni ser ju resultatet i alla fall. Jag har mina vaniljljus från Ikea i dessa så det passar perfekt. Köpte flera doftljus för 19 kr paketet där :) Har även någon doft som heter SPA från samma ställe. Hihi då kanske man kan inleda denna måndagen med SPA känsla :) Annars håller vi på för fullt nu och gör iordning oss för dagis. Lille A är täppt i näsan men som tur är finns det numer en nässpray för barn från 1 år och eftersom han fått denna har han kunnat sova nätterna igenom men bara vaknat och somnat om sedan. Jag ska visa bild på tårtan jag köpte efter att Ville tyckte att jag skulle ha tårta på min födelsedag. Visar senare idag.  
Hoppas ni alla får en bra start på denna vecka! 
 
Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Svar: Tackar! :)
Christin

Kommentera inlägget här: