Dagens lördagsefterlysning

Nu söker jag med lampa och lykta efter den här vita smyckesställningen i metall. Någon som vet var man kan hitta en sådan som på bilden, eller liknande? Den på bilden fanns hos Jysk 2012 men antar att den inte finns kvar....? Någon som sett den hos Jysk fortfarande? Jag vill ha exakt en sådan här att hänga både ringar, armband/halsband och örgängen och knoppar i. Jag vet att denna kostade runt 100-lappen på Jysk så de är inte så jättedyra heller. Åh det känns som om det är omöjligt att hitta denna i någon webbutik heller :( Tips mottages tacksamt! Skulle också kunna tänka mig att köpa en liknande men den måste vara praktisk så man kan förvara både ringar, halsband och örhängen i den. 
 
Idag är det lördag och jag och barnen har varit uppe sedan klockan 6 imorse och jag börjar fundera på vad vi ska hitta på idag. Jag startade dagen med en skål med lätt yoghurt, chia, blåbär och nöt musli och bananskivor i. Gott  var det! Jag kokar några ägg till oss nu så det blir en smörgås senare. Det är alldeles blå himmel utanför fönstret så hoppas på sol och mildväder. Dock hade det varit roligt med lite nysnö för barnen men tror att snön kommer tillbaka sedan igen. Får se vad man hittar på idag. Skulle vilja åka runt och kika på Jysk efter denna smyckesställning bland annat :)
 
 
Kommentera inlägget här: