Bakade Risentas knäckebröd igår

Igår när jag hämtat från förskolan så bakade jag Risentas rotfrukter knäckebröd. Det var väldigt smidigt även om det var mycket väntande och passande då jag hade två plåtar med bröd som skulle vara inne först 15 minuter och sedan ca 45 minuter så det hela tog ganska så lång tid. Men fina blev de och framförallt goda! Mums mums. Man behöver inget smör heller för att det är så mycket olivolja redan i dessa bröd. 
 
jessy:

Va gott :D

Svar: Japp mycket mumsigt var det och de verkar räcka länge :)
Christin

Netti Starby:

Låter riktigt gott! :-D Kramis

Svar: Japp :) Kram!
Christin

Amanda:

Åh vad gott! 😃

Svar: Ja det var väldigt gott!
Christin

Mumin:

Verkar ju riktigt gott, gott :)

Svar: Japp det var gott, godare än jag trodde :)
Christin

Jennifer:

Det där lät gott! Jag har en påse Risenta surdegsknäcke som väntar på att bakas ut i skafferiet 😉.

Svar: Åh det låter också gott! Har inte upptäckt deras knäckebröd förrän nu
Christin

Kommentera inlägget här: