Videung kvistar och så några tulpaner (tids nog)

Jag tycker det är så himla fint med videung och igår när jag såg att de sålde en hel kvist med videung för 10 kr så köptes en bukett med hem. De får vara som de är i favoritvasen och så har jag sedan tidigare en Rembrandt tulpan i kruka som jag väntar på ska slå ut och nu idag efter att ha vattnat den igår så ser det ut som om den kan vara på god väg :) Hoppas att samtliga tulpaner blir sådär härligt rosa som på bilden. Det är något speciellt med tulpaner i kruka och tulpaner överhuvudtaget hör våren till och är min absoluta favoritblomma! 
Netti Starby:

Åh vad fint! :-D Kramis

Carro:

Så fint och vårigt!

Bella:

Vilken fin blogg du har!

Tilda Barkselius:

Åh videung är så himla fint!

Veronica Möller:

Så tjusigt! :) Kram! ♡

Kommentera inlägget här: