Smyckesställningen på plats och mina parfymer

De två nya Escada parfymerna. Escadas 2017 års sommardoft och förra årets sommardoft till höger. Luktar supergott! 
Det blev en vit smyckesställning i shabby chic stil/lantlig stil som jag älskar. Den passar perfekt att hänga sina armband/klocka på och så finns det en liten spegel längst upp. Brickan är en spegelbricka och passar perfekt att förvara parfymer på. Sedan har jag en silverfärgad ringhållare till höger i bild, där jag också lägger mina örhängen. Så bekvämt att ha de smycken man använder dagligen på en och samma plats. 
Så himla skönt att ha allting samlat på ett ställe och framförallt att alla parfymerna är på ett ställe och att jag fick mer plats att förvara annat i badrumsskåpet ;) 
 
Cissi:

Å vad fint!

Mumin:

Vad somrigt och fint!

Carro:

Älskar escada parfymerna :)

Sara Ekman:

fint :)

Kommentera inlägget här: