Goda ekologiska äpplen till frukost och vitt te

Nu är det lördag och jag och Ville har varit uppe sedan klockan kvart över 6 och Anton vaknade strax därefter :) vi har ätit frukost och mumsat på dessa röda och goda äpplen från Äppelriket. Måste bara säga att vi också åt goda mackor och ägg :D Innan frukosten lade jag en eyeliner på båda ögonen och det blev väldigt bra denna gång. Man får träna helt enkelt. Ska prova min breda eyeliner igen och ge den en andra chans, nu använde jag en pensel-eyeliner. Till frukosten drack jag detta vita te som jag fått av en vän:
Guldig text på förpackningen och rosa och vitt i kombination. 
 
Vad ska ni göra idag? Vi vet inte riktigt ännu vad vi ska hitta på. Någon som har någon idé vad man kan hitta på hela familjen? 
 
Ha det fint idag allihopa!
rememberthiis.blogg.se:

Låter gott ::

Svar: Japp det var det :)
Christin

Ida:

Åh vad gott :)

Svar: Ja de var väldigt goda! :)
Christin

Kommentera inlägget här: