Färgglad mat på tallriken och snögubbe

I förrgår var vi ute och gjorde en snögubbe mot kvällningen och den blev som på bilden ovan, hehe :) Det var väldigt lätt att rulla snön och när vi rullade bollarna så försvann all snön från marken och man kunde se gräsmattan igen på marken, så lätt gick det alltså att göra bollar denna gången :) Jag tog ett kort på Antons mat också för att maten hade så många fina färger. Han älskar tomater och äter massor utav de så nu har jag börjat köpa ekologiska tomater hem. Jag har faktiskt börjat över lag att köpa så många ekologiska grönsaker och frukt jag bara kan. Är det superdyrt så får man ju avstå men om det inte är så jättestor skillnad mellan priserna så kör jag såklart på ekologiskt från och med en tid sedan. 
Ha en trevlig fredag på er!
 
Netti Starby:

Vilken söt snögubbe! <3 Kramis

Carro:

Söt snögubbe :)

Kommentera inlägget här: