En rosa termoskanna

Jag har länge letat efter en termoskanna att hälla i nybryggt kaffe i på morgonen och nu har jag av en slump hittat den perfekta kannan. Jag sökte efter termoskannor på nätet och fann flera termoskannor på Claes olsson som tyvärr hade utgått men som var väldigt fina. Då sökte jag igen på deras sida efter just termoskannor och hittade en svart variant som den på bilden och till min förtjusning så fanns den även i rosa! :) Och den kostade bara 69,90 kr och rymde 1 l, precis så mycket jag vill att den ska rymma. Den skulle levereras nu på måndag stod det så hoppas på att få den till nästa vecka :) Jag ville ha en med automatpip och det ska denna ha (så det bara är att trycka på locket och man inte behöver skruva på locket först).
Annars denna fredag är min lille A förkyld och har feber. Vi ska hämta hem V sedan och så ska han få köpa en tidning som han såg i affären tidigare i veckan. Nämligen en med favoriterna Par patrol (tv-serie på nickelodeon). Hoppas att den finns kvar bara. Sedan är planen att vi ska gå hem och äta glass! Hoppas att ni får en fin fredag!
Termoskanna från Claes Olsson
Cissi:

men vilken fin! krya på er ;) och hoppas helgen blir bra

Kommentera inlägget här: