En eftermiddag på Mall och Scandinavia

Hos Zara Home hade pyntat så fint i skyltfönstret. Mycket korallfärgad inredning var det där!
Jag köpte varsin mugg med suggrör till killarna som jag hade spanat in sist jag var i Disney store. 
Det blev dessa två:
Skakar man på muggarna så kommer det fram glitter! 
Jag har länge velat besöka butiken & Other stories. Visste inte att de hade den där men blev glatt överraskad. De hade ett underbart skönhetsutbud. 
Jag föll direkt för doften Méditerranéen men fick också ett doftprov på deras nya doft som ska bli spännande att prova! 
 
I måndags började vi veckan (eftermiddagen) med en tur till Mall of Scandinavia. Vi var nästan ensamma där i det stora köpcentret och kunde nästan själva strosa omkring i Disney butiken och Lego butiken. Men först gick vi och åt middag på Max! Jag gick också in på & Other stories och köpte en härligt doftande hand lotion till händerna.
 
 
 
Mirre - Sweetwords:

Men oh så mysigt att gå strosa där =D

Carro:

Vad roligt och söta muggar :)

Kommentera inlägget här: