Servetter och hemma träning

Så är andra dagen med hemma träning avklarad. Jag tänker mig att jag kör på varje kväll men inte överdrivet lång tid varje gång men samma övningar. Jag fokuserar på övningar för rumpa och mage. Jag kör b.la plankan (2 varianter) och benböj och ska göra dessa övningar i 30 dagar i rad så får jag utvärdera sedan resultatet. Förmodligen kommer jag känna mig starkare i kroppen. Just nu har jag 7 olika övningar som jag kör och kommer nog fortsätta med just dessa 7 som jag kan. Det är perfekt att träna hemma när man är småbarnsförälder och Anton har fått agera vikt när jag gjort mina benböj. Det var lite tungt så det kommer nog kännas imorgon men han skrattade så glatt. 

Hittade dessa fina servetter för en tia (Icas) så köpte ett helt gäng att ha till hösten. Älskar hortensia motivet på.
 
Susanna:

Sånna söta servetter :)

Christin :

Susanna: Tack! 😀

Kommentera inlägget här: