September månads testagram låda

Här är allt smått och gott som fanns i september månads testagram låda. Jag testade gröten tidigt imorse och den var riktigt god och med massor av olika nötter i. Vi har också testat jordnötssmöret på smörgåsar i lördags till frukosten och det mums och kändes lyxigare att ha sådär till lördagsfrukosten. Kebabmixen ska vi använda till kvällens middag. Hoppas på att den är god. Knäckebrödet ska jag ha till ost eller äta som de är. Och nej man fick inte ett paket med smör/flora i lådan men en kupong att hämta ut ett sådant här paket i butik så det är ju bra. Jag är mycket nöjd med septembers testagram låda också. Det enda jag inte vill ha är kryptoniterna, så jag får ta och ge bort dessa. 
 
Anonym:

Älskar kryptoniter 😊 Vilken bra låda! Inget konfetti i den? Kram/Mia

Kommentera inlägget här: