Plockade kastanjer och åt falafell

Igår efter dagis plockade vi en hel påse med kastanjer. Det blåste så mycket igår så det föll ner kastanjer oavbrutet från det jättestora kastanjeträdet. Det är så fint med kastanjer och jag brukar plocka ett par att ha i fickan. Nu har jag en hel vas full med de i köket som lite höstdekoration. Eller närmare bestämt 78 stycken som Ville räknade de till igår. Kanske att jag kommer på vad jag ska ha de till senare eller så kanske jag dekorerar ett fat med några kastanjer på, får se. 

Igår blev det falafell till middag med egengjord vitlökssås tillsammans med Pauluns goda mix blandning som är värd varenda krona för den är jättegod och räcker minst tre gånger till middag för två. Jag har också fortsatt med min 30 dagars hemma träning och det går riktigt bra. Jag kör 15 minuters styrka om dagen just nu varvat med promenader. Har ingen koll på hur långt jag går varje dag men imorgon åker stegräknaren på.
josefine:

Ville bara kika in och önska dej en fortsatt trevlig vecka :)

Kommentera inlägget här: