Skönhetsbox från Look Fantastic

Så i veckan kom äntligen min skönhetsbox från Look fantastic och den var verkligen något att se fram emot! Förutom härliga produkter så innehöll den även senaste numret av engelska Elle med alla de senaste modetrenderna. Boxen var i silver och man fick även med en silvrig nagelfil som det stod Look fantastic på (deras egna märke). Nu ska jag visa er vad boxen innehöll:
 
1. Loreal olja till håret med avokado och vindruve olja som ska ge håret näring och skydda det och motverka frizz och göra håret glansigt. Denna olja ska jag testa till mina hårtoppar. 
 
2. Monu recovery balm till huden med rosolja och svartvinbärs olja som ska återfukta huden. Monu märket har funnits i över 25 år. 
 
3. Pensel till ögonskugga. Perfekt! En sådan har jag tänkt köpa. 
 
4. Rouge från Model Co
 
5. Sebastian spray till håret för styling
 
6. Fotspray som lugnar fötter och ben från Bloom and blossom
 
Bonus: glittrig och fin nagelfil
 
 
 
Jennifer:

Härliga produkter, är det en Box man prenumererar på?

Christin:

Jennifer: Ja det är en box man prenumererar på :)

Kommentera inlägget här: