Två somriga byxor till min garderob

Byxorna ovan kommer från H&M
 
Jag har klickat hem två par byxor från H&M som är i en lös modell men samtidigt något smala ben nedtill. De är säkert jättesköna att ha på sig varma sommardagar. En vän till mig hade beställt likadana och de var verkligen jättefina så det blev ett köp för mig också. Jag valde mönstrena ovan. Dessa ska jag kombinera med alla mina enfärgade toppar som jag har hemma. Man kan t.ex ha svart, vitt, grått eller blått till dessa. Spännande att få se de i verkligheten! Har hört att H&M har snabbare leveranser nuförtiden så de kanske är här redan nästa vecka? Hoppas!
Melinda:

Jag har dom svart/vita och dom är mina favoriter! SÅ SKÖNA :D

Christin:

Melinda: Åh vad roligt att höra! De svart vita är så fina! :)

Mia:

Å du får säga hur de var när de kommit hem. Jag var inne på hm förra veckan. Hittade inte så mycket. Det är roligare att klicka hem, prova hemma och sedan returnera. Ha en trevlig helg!/M

Cissi:

Jättesnyggt! Är så skönt med såna där tunna, lite fladdriga byxor under sommaren

Kommentera inlägget här: