Födelsedag, middag ute, Blomsterlandet, Bingolotto och hemmagjord kebab

Oj det blev en lång överskrift till detta inlägg men den meningen sammanfattar helgens aktiviteter väldigt bra! Helgen började med min födelsedag och den firade vi på en mysig restaurang hela familjen och jag åt en mycket god maträtt som bestod av ett grillspett med pommes och grillade grönsaker. Det var supergott! I lördags var jag och lillebror och köpte en vas till mig (min födelsedagspresent) på Blomsterlandet som kommer passa perfekt till vårens tulpaner. Jag visar er den sedan! Vi avslutade helgen med att spela Bingolotto som Ville tyckte var kul och han har frågat när vi ska spela bingo nästa gång så det får nog bli en repris nästa söndag :) Vi åt hemmagjord kebab efter bingolotto som blev riktigt god och jag köpte en stor burk med inlagd feferoni så det kommer bli fler kebabmiddagar framöver. Nästa gång får det bli bulgur till kebaben. Idag har vi bland annat varit på BR leksaker och köpt födelsedagspresent till Ville (Tack Mia!) som han har valt ut själv och som han såg redan genom fönstret när vi kom till leksaksbutiken. Jag visar vad det var vi köpt sen här på bloggen. 
 
 
Eleonora Adriana ♥:

Mysigt :)

Kommentera inlägget här: