Mollie tidning med pyssel inuti

Den här tidningen köpte jag för en massa månader sedan men jag har sparat den hela tiden för det finns så många roliga pysseltips inuti. Ett av pysslet sitter utanpå tidningen i form av en liten påse med instruktioner hur man gör egna frukt broscher :) det får jag ta och pyssla ihop sedan framöver. Jag har dock redan fullt upp med mitt pyssel till Christins skönhetsbod så jag väntar med detta pyssel. Idag ville A promenera massor efter att vi lämnat V på dagis. Han gick minst en kilometer och den här gången gick han åt rätt håll men det var bara för jag höll honom i handen :) Det är lite trixigt att samtidigt dra dubbelvagnen så imorgon ska vi köra enkelvagn till dagis då vi har ståbräda på den också. Ska bli roligt att se hur det går :) 
 
Kommentera inlägget här: